10 December 2012

The Big Bad Wolf Books, MIECC + The Mines

Semalam aku telah mengunjungi The Mines Shopping Centre, dan masa mula-mula nak masuk memang banyak kereta sampai jalan pun jammed. Agak teruk jugak la. Satu yang tak best kat kawasan the mines, jalan masuk dan jalan keluar di kawasan yang sama, takde jalan alternatif.

Aduh, aku pun sebenarnya terjebak dengan crowd yang pergi ke The Big Bad Wolf Books, sebabnya terpaksa parking dekat luar MIECC. Tapi kita orang tak pergi lak masuk kt jualan buku nie. Maklum je la, depa cakap banyak buku inggeris je, so tak menarik minat aku.

Dalam the mines, aku g kat level 4, plan nak survey telefon dan apa yang perasan telefon yang banyak kat pasaran adalah model SAMSUNG.. tak kira sama ada Galaxy Tab, Galaxy Note, Galaxy SIII, Galaxy Ace, Galaxy Young... dan itu yang aku ingat je la.

Kalu dulu NOKIA merupakan jenama yang dominan, sekarang tidak lagi...

2 comments:

  1. aku pun pgi big bad wolf tp nk beratur bayar mmg azab. batal hasrat nak beli.

    nokia nak start naik balik dgn window phone. tp samsung mmg dominan gila skng ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib tak pergi, memang ada kawan yang bagi tau bila nak bayar memang beratur panjang.

      Produk life cycle dalam industri telefon nie memang sangat pantas, jika lambat akan tertinggal.

      Delete

Bertindaklah dengan berfikir dan bertanggungjawab.