13 July 2010

KNIGHT & DAY

12 Julai 2010, aku g tengok wayang kat IOI Mall, Puchong. Tak tau nak tengok citer apa. Tgk jam lagi 5 minit kul 7malam. Aku tgk waktu tayangan kat screen panggung. Last-last aku pilih dan beli tiket citer Knight and Day…

Aku pernah dengar ulasan filem nie kat Sinar FM…. Bagi aku citer tak menarik dari segi plot citer… yang menyelamatkan cerita hanya dua pelakon terkenal, Tom Cruise dan Cameroon Diaz….



Banyak sangat aksi tak logik… maner ader sorang hero buleh lawan tembak ngan ramai orang, penjahat abis mati tapi hero langsung tak kena pape… motif citer… tak pasti la aku, apa yang produser nie nak tunjukkan kat penonton…

Anyway, menonton wayang ader elemen hiburan bagi aku… so aku tak kisah sangat, buleh la nak release tension…..

No comments:

Post a Comment

Bertindaklah dengan berfikir dan bertanggungjawab.